21. joulukuuta 2015

Kurkistus syksyn vaatekaappiin

Talvi ei ole saapunut vieläkään vaan syksy on venähtänyt pitkäksi. Katselin tuossa syksyn mittaan räpsimiäni kuvia ja kiinnitin huomiota siihen, että olen melkein koko ajan kulkenut aika samalaisella tyylillä. Sanon usein, ettei minulla ole mitään tiettyä pukeutumistyyliä, mutta ehkä minulla sittenkin on... hämmentävää.

Pahoittelen kuvien hailakkuutta. Useimmat on tullut räpsäistyä juuri ennen kotoa lähtöä eteisen peilistä... ja valaistus eteisessä on... noh, huono. Siihen päälle kännykkälaatu, joten ihmeitä ei voi odottaa.

Syyskuussa:



Alkusyksystä suosiossa olivat mintunvihreä ja liila neuletakki. Ne tuli yhdistettyä kahteen eri hameeseen, joista tuo ensimmäinen on itse asiassa peräisin Final Fantasy Type-0:n cosplayasusta. Olen kierrättänyt sen arkikäyttöön, koska tykkään siitä valtavan paljon.

Lokakuussa:

Lokakuulta olikin vain yksi asukuva. Olin lähdössä E:n kanssa kirjamessuille. Jälleen tuttu ja turvallinen neuletakki tuli kiskottua päälle, mutta yhdistin sen mustavalkoiseen mekkoon ja jättimäiseen vaaleanpunaiseen rusettiin. Jälkimmäinen keräsi jostain syystä paljon katseita. :P















 Marraskuussa:



Marraskuussa värimaailmassa tapahtui muutos. Menin edelleen samoilla hamosilla, mutta neuletakit vaihtuivat vähän paksumpiin neulepuseroihin ja kevyemmät värit viininpunaiseen. Tosin myös tuota valkoista neuletta on tullut käytettyä ahkerasti.

Joulukuussa:

Koska ulkona tarkenee edelleen erinomaisesti hameessa, sillä mennään. Nyt olen ottanut käyttöön uuden jouluneuleeni, joka tosin on näihin keleihin nähden vähän turhan kuuma. Takki tuohon vielä päälle ja hikoilu on varmaa. Kotona meillä on kuitenkin sen verran viileä, ettei neule ja villasukat ole ollenkaan liikaa.

Minulla on itse asiassa myös punainen syys-/talvihame, mutta jostain syystä se ei ole päässyt esiintymään ainoassakaan kuvassa. Olen sitä kyllä jonkin verran käyttänyt, mutta tänä vuonna se ei ole oikein istunut yhteen käyttämieni yläosien kanssa, joten käyttö on jäänyt vähemmälle kuin aiempina vuosina. Haluaisin ehkä vielä yhden paksumman hameen, jossa voisi olla ruutukuosia, pitsiä ja vähän röyhelöäkin. En ole vielä löytänyt sopivaa yksilöä.








Melkein koko syksy on tosiaan tullut kuljettua hameissa, koska viihdyn niissä paremmin kuin housuissa. Muutaman kerran on kuitenkin ollut farkkutyylikin.




Joo, minulla on käytännössä nuo yhdet ja samat farkut käytössä. Omistan myös kahdet mustat ja yhdet vaaleanpunaiset, mutta jostain syystä niitä ei vain ole nyt tullut käytettyä.

Ja vertailun vuoksi: tällä tavalla tonttuilin joulukuussa 2005.



Tuo hame on oikeastaan aika kiva. Voisin haluta samantyylisen, jos vain jostain löytyisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti