13. tammikuuta 2013

A blog with substance -tunnustus

Sain Myrikalta A blog with substance -tunnustuksen. Tuli täysin puun takaa, mutta kiitoksia joka tapauksessa :) Itsehän en tällaisen olemassa olosta edes tiennyt, kun en kamalasti ole kiinnittänyt huomiota näihin blogeissa kiertäviin juttuihin. Ehkä joskus pitäisi opetella surffaamaan silmät auki?

Ideana on kuitenkin, että tunnustuksen saanut antaa tunnustuksen eteenpäin kahdeksalle (8) blogille ja kertoo samalla kahdeksan (8) asiaa itsestään. Listaamieni blogien kirjoittajat saavat vapaasti päättää, osallistuvatko tähän vai eivät, mutta itse nyt listaan kuitenkin sen kahdeksan blogia... kunhan olen ensin keksinyt, mitä ihmettä kerron itsestäni :P

Asiat:
1. Inhoan keksiä tällaisia listoja.
2. Pelasin juuri läpi Star Ocean: The Last Hope Internationalin ja sain kaikki salaiset loput.
3. Minulla on sosiaalinen kiintiö, joka täyttyy kovin helposti. Siksi en toisinaan halua olla tekemisissä yhtään kenenkään kanssa. Sitä ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.
4. Olen itsepäinen, jäkättäjä, ylpeä, omahyväinen ja kaiken tietävä k-pää varsin usein.
5. Opiskelen japanin kieltä.
6. Olen riippuvainen huulirasvasta.
7. Suurin osa kavereistani asuu aivan liian kaukana ja se rassaa minua.
8. Minulla on maailman paras avomies <3

Blogit:
Kaaosteoria
Variksen vaakuntaa
Parasta ikinä!
Momochuu no sekai
Unelmiani
Mikkoakin kiinnostaa
Fanityttöjen seikkailut
Mies, joka pukeutuu oudosti

4 kommenttia:

  1. Ja jotkut ihmiset täyttävät sen sosiaalisen kiintiön niin nopeasti, ettei tekisi mieli nähdä ketään moneen päivään. :P

    Annoit näköjäään tunnustuksen fanitytöille. xD Pitäisi kaivaa seuraava osa esiin ja vihdoin päivitellä blogia tai saarelta ei päästä ikinä pois. Lupaan kuitenkin tehdä merkinnän tähän tunnustukseen liittyen. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai ainakin yritän luvata.

      Poista
    2. Yrität luvata vai yrität tehdä merkinnän? :D

      Poista
    3. Yritän tehdä. :D Kunhan ehdin.

      Poista