3. syyskuuta 2012

Tähtimeren taika

Joo, vannoutunut Final Fantasy -fani on hairahtunut nyt vähän sivupoluille, kun FF:t eivät ole tarjonneet viime aikoina kuin roppakaupalla pettymyksiä (The 4 Heroes on silti ihan kiva). Onneksi Square Enixillä on muutakin valikoimissaan.

M:n suosituksen perusteella ostin jo viime syksynä Star Ocean: The Last Hope - Internationalin PS3:lle. Sen pelaaminen vain jäi, kun jumahdin yhteen bossitaisteluun. Töksähdin siihen taas, mutta tällä kertaa M suostui hieman jeesailemaan sen kanssa, ja pääsin onnistuneesti eteenpäin.

Lymle ja Cerberus
Peli on vienyt mennessään. Olen vakavasti harkinut PSP:lle uudelleen julkaistujen ykkösen ja kakkosen hankkimista. Vielä en ole aiettani toteuttanut, mutta onhan tässä aikaa. Tai ehkä joulupukki muistaa minua?

Sen lisäksi ficcisuoni kutkuttelee erittäin voimakkaasti. En vain vielä tiedä tiedä tarpeeksi, joten täytyy pitää itsensä kurissa. Peli läpi ensin, sitten katsellaan tarinapuolta. Lymle ja Faize ovat ainakin erittäin potentiaalinen kohde. Heissä on sitä jotakin. Kerrankin tällainen käsittämätön paritus on jopa kaanonia :D

"Faize no baka!"
Koska en voi kirjoittaa, intouduin tänään piirtämään. Olen erittäin laiska piirtämisen suhteen, mutta aina toisinaan saan jopa jotain aikaan. Taidot ovat hakusessa, mutta sehän ei ole pääasia.

Kyseessä on tuollainen pikainen näkemys pelin tähän mennessä tarjoamasta parhaasta kohtauksesta. Tosin Lymlestä tuli vanhemman näköinen kuin pelissä... en taida osata piirtää pikkutyttöjä?

Piirtelyn ja ficcihaaveilun lisäksi olen pohtinut cossaamistakin. Voi elämä sentään! Star Ocean -puvut ovat järjestään älyttömän vaikeita, joten itken luultavasti vielä verta, jos lähden oikeasti sellaista yrittämään. Mutta kun... mutta kun... mutta kun... MINÄ HALUAN!

Mietin myös puvun ostamista. Ei sekään olisi huono vaihtoehto. En vain ole toistaiseksi löytänyt kuin pari pukua. Toinen oli Lymlen, toinen hahmon, johon en ole vielä kunnolla tutustunut. Ja edelleen olen sitä mieltä, että olen liian vanha cossaamaan Lymleä, vaikka toisaalta ajatus houkuttelisi kovasti.

Täytyy nyt vielä pohdiskella asioita. Mutta hei, jos joku tietää, mistä saa ostettua The Last Hope -cosseja, minulle saa todellakin vihjaista! Olisin enemmän kuin kiitollinen.

Hämmentävää olla näin innoissaan jostain. Edellisestä kerrasta alkaa kuitenkin olla aikaa. En kuitenkaan valita, on ihan parhautta kiipeillä seinille jonkin hyvän jutun vuoksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti