5. huhtikuuta 2012

Flunssa ei luovuta

Aamulla ei ollut kuin vähän kurkku kipeä ja sellainen nihkeä olo, joka on kuumeen laskemisen jälkeen. Mittarikin näytti lämpötilaksi 36,0, mikä on siis jo melkein normaali (yleensä lämpöni on 35,8). Olin positiivisesti yllättynyt ja ajattelin, että tästä päivästä voi tulla ihan kohtalainen (jos nyt ei lasketa mieltä painavia huolia, mutta siis terveyden puolesta). Kävin suihkussa ja söin aamupalan. Levottoman olon ja nilkkoja näykkivien villakoirien vuoksi ajattelin, että olisin voinut aloittaa taistelun imurin kanssa.

 Noh, yllättäen olo ei sitten ollutkaan ihan niin hyvä. Kun mittasin kuumeen uudestaan, lukema olikin jo 36,5. Voinnista päätellen taitaa olla vielä tuosta nousemassa. Eli ei riekkumista imurin kanssa, villakoirat saavat olla vielä hengissä ainakin tämän päivän. Jos olen viikonlopun täällä, sitten ne saavat viimeistään kyytiä.

Minua jotenkin nyt tympii ja ahdistaa tosi paljon tämä päivien kökkiminen kotona. Ehtii miettiä liikaa ja tunnit ovat ikuisuuden mittaisia. Tosin olo on sellainen, ettei töissäkään jaksaisi.

Tänään on vielä erityisen pitkä päivä, koska M:llä on japanin tunnit. Olisi ollut minullakin tietysti, mutta turha sinnekään on kipeänä itseään raahata. Viime viikolla missasin tunnit töiden takia, joten olen varmaan ihanasti pihalla, kun ensi viikolla sinne taas pääseen. Tosin katsottiin eilen tehtäviä M:n kanssa, mutta minun olisi pitänyt tutkailla niitä vähän perusteellisemmin. Minun kohdallani ei riitä, että luen tekstin läpi. Pitäisi oikeasti nähdä vaivaa ja kääntää se, mutta täytyy myöntää, että tällä kertaa en vain jaksanut. Aivot kieltäytyivät tekemästä yhteistyötä.

Noh, ehkä tänään voisi itsekseen vilkaista kirjaa vielä jossain välissä... jos nyt saan itsestäni niin paljon irti. Tällä hetkellä houkuttelisi enemmän nukkumaan meneminen. Lienee kuitenkin viisasta syödä lounas ensin ja mönkiä petiin vasta sitten. Ehkä onnistun taas nukkumaan siihen saakka, että M tulee kotiin... tosin epäilen vahvasti, etteivät edes minun unenlahjani riitä puoli seiskaan torkkumiseen, vaikka olen kipeänä. Ei mahda mitään.

Positiivista on se, että M lupasi hakea postista tilaamani kirjat, joten saan ne viikonlopuksi. En osaa päättää, mistä aloittaisin lukemisen :D Seuraavan postauksen voisikin tehdä niistä plus juuri ostamistani leffoista ja tv-sarjasta. Olisi vähän pirteämpää luettavaa kuin nämä kitinät flunssasta, kirjoittamisesta ja kämpästä x)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti